Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü’nden Türkiye’ye Dijital Bir Adım
Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü ve ALDAŞ teknoloji ofisi, yeni bir yazılım geliştirerek dijital bilgi sistemine geçiş yaptı. Kendi mühendisleri ve öz kaynaklarını kullanan Antalya Büyükşehir Belediyesi, mikroservis mimarisinden faydalanarak yüksek işlem yükleriyle başa çıkmayı ve minimum donanım yatırımlarıyla verimli çalışmayı hedefledi.
Tüm Süreçlerin İzlenebilir Olması Sağlandı
Yazılım sayesinde ASAT’ın tüm süreçleri izlenebilir hale getirildi ve verimsizliklerle beraber ortaya çıkan zararların önüne geçildi. Her adımın takibi, kaynak kullanımı, saha işlemleri detaylı bir şekilde izlendi. Bu sayede verim artışları sağlanırken potansiyel zararlar önlendi.
Süreçlerin Hız Kazanması
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in genç mühendislerle yürüttüğü proje ile donanım ve yazılım uyumu sağlandı ve olası sorunlar önceden çözüldü. ASAT içerisinde birikmiş veri yığınları düzenli bir veri sistemi haline getirildi.
Telif ve Lisans Sorunu Ortadan Kalktı
Artık Antalya Büyükşehir Belediyesi’ne ait olan bu bilgi sistemi, dış lisans ve telif bağımlılığı olmadan millileştirildi. Bu sayede, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek farklı belediyelere örnek olundu.
Mükemmel Sonuçlar
Yeni bilgi sistemi ile ASAT’ın performansında dikkat çeken artışlar yaşandı. Müşteri memnuniyeti yüzde 95’e yükselirken işlemlerin hızı arttı ve hatalar en aza indirildi. ALO ASAT çağrı merkezi cevaplama süresi ortalama 8 saniyeye düşerken, verimlilik artışı sağlandı.
Geleceğe Yatırım
ALDAŞ teknoloji ofisi, bilgi sistemini daha da geliştirerek ASAT’ın teknolojik alt yapısını güçlendirmeye ve geleceğe yönelik adımlar atmaya devam edecek.